Sept. 15, 2010

Idag hade vi inga lektioner för att så många lärare var borta och vi kunde flytta kemi lektionen. Så jag missade som tur var inga lektioner idag när jag skulle på läkarbesök. Det var bara ett "kolla så att allt fortfarande är okej" besök med tanke på interferonet. Dessutom var det idag dags för en ny dos av helvetet. Eller inte riktigt men när jag låg med över 40 graders feber tack vare fanskapet så kändes det så. Jag är förkyld sen innan så vi får se hur jag mår imorn. Hoppas det går bra med tanke på att vi imorn har kemilab första lektionen och det vill man inte missa!
Det som blev kvar efter tårt/plugg kalas hos mig förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Hanna :D

Varför blir jag inte frestad..?

2010-09-16 @ 18:58:58
URL: http://changeofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0