Sept. 19, 2010

Äntligen hemma igen efter en kväll med singstarmys hos hanna, natt hos fegis ebba och sen röstning. Är sjukt trött nu för att ebbas katt höll mig vaken hela natten. Vi gillar inte varandra. Alls. En gång slog hon mig i magen tom!? Happy news är  att jag nästan inte ligger efter mer i matten och att min kära faster beställt converse åt mig som jag velat läääänge! Happy times idag alltså. Plus att det är riktigt fint höstväder ute. Det var så grymt kul hos hanna igår och alla sjöng riktigt högt med sina fina röster. Saknade bara en speciell liten underhållning dock... (Eller hur Hanna? ;)
the poserose!
vinnande laget! handen är där för att jag hade pottfrilla.
glad och nöjd emma efter mycket mat och sång!
haha! ser nu att emma är med på nästan alla bilder ist för ebba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0