Sept. 9, 2010

Nu sitter man hemma och har fått tillbaka sin kidnappade kamera av emma och ebba. Vad fan är det med ebba och foton asså? Hon är ju fan med på precis alla! Dom två och klara var hos mig och pluggade lite. Dvs åt upp det som var kvar sen mamma fyllde år. Mer än en halv jävla tårta åt dom!! Plus massa kakor. Idag bestämde jag också att jag ska gå kvar i klassen. Vet fortfarande inte om det var rätt och det får jag nog aldrig veta heller. Nu ska jag laga mat så den är klar lagom till biggest loser. Det är fan kärlek asså. Igår efter skolan tog jag sprutan. Sen på kvällen och natten hade jag feber och mådde allmänt skit. På mårgonen var det lite bättre och nu är det nästan bra tack och lov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0