April 1, 2011

Som ni kanske försår så va det inget bra svar jag fick igår. Inte det jag ville höra. Dock var jag ganska förberedd. Allt va precis som första gången med benet. Samma smärta, samma sak man fick höra från sjukhuset. (Att ist för telefonsamtal från ortopeden blev det ett samtal om att behöva komma in.) Helt ärligt fattade jag vad konsekvenserna skulle bli också. Fast det är sjukt jobbigt fortfarande. Fast inte så ont som det kanske borde. Smärtan i benet tar ändå priset. Imorgon åker jag till italien med klassen. Får ta tag i det här när jag kommer hem. Få in det här ordentligt innan jag kommer tillbaka. Tyvärr har det nog redan gått in. Jag är van med det här. Måste låta helsjukt för er men så är det. Jag vet att det är stor risk att det kommer tillbaka om och om igen. Trodde bara jag skulle slippa problem med benet igen. Tack för allt stöd jag fått på bland annat facebook av släkten.
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: pappi

Du e bäst och jag älskar dej mer än ord kan beskriva! Ha det så roligt i Italien som du bara kan. Glöm allt skit här hemma.



P&K

2011-04-01 @ 16:31:58
Postat av: Martina Björnson

Ha det så himla roligt, ät pasta och drick rött vin!! Och kyss en snygg kille ;o)



Återigen så ber jag om ursäkt för fadäsen i går!! :(



Må bäst och du...ciao Bella!

2011-04-01 @ 16:52:00
Postat av: Britt-Marie

Kram o styrka!

2011-04-01 @ 20:00:31
Postat av: Marianne Björnsdotter

Lycklig resa och fyll på styrka av språk, mat, konst och dina härliga kompisar! Kram från moster monster :)

2011-04-01 @ 23:30:40
URL: http://www.youtube.com/watch?v=qciVXUHTN1
Postat av: Gumlan

Ja, ha det nu sååå jättebra och håller med Martina, ät och drick gott, njut av veckan och plugga hårt! :) P&K <3

2011-04-02 @ 17:40:26
Postat av: sussi

Som mormor(G) brukade saga....lat ingen blasa dig i orat....,ja du vet ju resten fran mitt sms,haha!NJUT!

Sen tar vi resten nar du kommer hem,som familj har vi manga resurser!Vi alla alskar dig mucho smucho!

Sussi

2011-04-04 @ 09:33:00
Postat av: Mami

Njut av resan!

krAMIs

2011-04-05 @ 16:34:28
Postat av: lisa

även om jag inte känner dig så tänker jag på dig

2011-04-07 @ 07:45:13
Postat av: Linnéa

tänker på dig! hoppas verkligen allt blir bra till slut, du är stark så kämpa på <3

2011-04-08 @ 12:34:42
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Postat av: Monica & Tommy

Hej tjejen!

Ett stort grattis på din födelsedag, idag den 8 april!

2011-04-08 @ 20:58:43
URL: http://breeze33.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0