April 13, 2011

Läkarbesöket idag. Fick först vänta en evighet. Sen var själva läkarbesöket inte mycket bättre. Fick knappt några svar alls. Bara att det kanske går att stråla. Får väl försöka det innan det blir mer snack om operation. Strålningen kommer inte bli rolig dock. Men hellre det och dom biverkningarna än allt det som operation innebär. Tydligen växer det något mer mysigt i nya såret också, efter sista op. Det gör så jävla ont i benet emellanåt. Ont gör det hela tiden. Allt det här som händer nu och sen med massa morfin och grejer. Så ska jag försöka plugga samtidigt. Prov i matte imorn. Kommer skita sig totalt. Kommer ändå inte kunna fortsätta gå i skolan hela tiden, oavsett om det blir op eller strålning. What ever, får se vad som händer. Mina inlägg blir väldigt flummiga nu eftersom jag inte vet vad som är klart och inte än. Därför vet jag inte heller vad jag kan skriva om.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Du låter inte alls flummig utan förståeligt orolig. Din inställning till studier är sund i din situation. Du måste i första hand försöka må så bra som möjligt - inga samvetskval eller förebråelser.



Kram/morfar

2011-04-13 @ 17:35:06
Postat av: Linnéa

låter inte alls kul.. hoppas verkligen allt blir bra till slut!

2011-04-13 @ 17:54:39
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Postat av: Gumlan

<3<3<3

2011-04-14 @ 10:07:49
Postat av: marika

du är den starkaste jag känner.

2011-04-15 @ 19:02:12
URL: http://maikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0