April 19, 2011 - del2

Förutom alla cancerproblem har jag ett till problem. (Som iofs också är cancerns fel.) Jag ska köra upp på tisdag men pappa är borta hela veckan. Körskolan har en enda tid. Den är imorn klockan tio. Med en körlärare jag aldrig kört med. Anledningen till att det är cancerns fel är att jag annars redan hade haft körkortet. Ikväll ska mina älskade vänner komma hit på nobelmiddag. Vi ska köra en nyår i repris. Okej, jag ska inte ha riktigt lika kul som jag hade då. Men nästan.

Kommentarer
Postat av: Mormor Gun

Dåligt - Trist med uppkörningen.

Roligt - Hoppas ni får en kul kväll.

Kram igen

2011-04-19 @ 17:49:56
Postat av: Gumlan

Men det är väl klart du kommer att klara uppkörningen? Se det som ett förtest med att köra med en annan lärare, för det är ju så det blir vid uppkörning. Det kommer att gå superbra! Kram :)

2011-04-20 @ 10:15:51
Postat av: doris

Jag håller tummarna! Du klarar det mesta! Du är en stark person. Jag önskar dig en rolig påsk med alla dina vänner! Doris

2011-04-21 @ 09:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0