Feb. 17, 2011

Stannade hemma idag också. Det är riktigt äckligt hur mycket näsdukar jag gör av med per dag. Egentligen borde jag vara hemma imorgon också, men nej då är matteprovet. Som jag för övrigt borde börja plugga till. Men varför det när man kan göra ingenting på facebook. Sen är jag precis som min godevän hananbanan också riktigt glad. Fast jag har en anledning. Det har hon också. Frågan är bara om hon förstår anledningen själv eller om jag måste skaka om henne imorgon och få henne att fatta. Det återstår att se, men nu lunch och sen matte! Mmm... matematik. (Dom som sett nationellaprovet i matte c från år 2005 fattar.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

borde jag förstå vad du gaggar om?

2011-02-18 @ 19:53:41
URL: http://changeofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0