Feb. 3, 2011

Har haft en riktigt fin vecka. Förutom psykprovet som va i tisdags mellan tre och halv sju. Men nu är det över vilket bidrar till att veckan är underbar. Igår fick vi veta vad vi kommer få för betyg i fysik a. Jag får G. Så jävla glad jag är över det asså. Så nu kan man slänga alla gamla papper från den kursen! Imorn börjar jag efter lunch men det är elevråd halv tio. Där dog den sovmorgonen. Eller bättre än att börja åtta som jag egentligen skulle gjort dock.. Nu bara myser jag runt eftersom resten av klassen är i skogen och lagar mat. Ont ben = inte kunna gå i snö = ledig torsdag! Ikväll blir det riskettan och tills dess plugg. Som jag sa, fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0