Juli 13, 2011

I måndags gjorde jag andra behandlingen. Eftersom jag bara fick ena cytostatikan då så gick det väldigt mycket fortare. 1½h ist för 4½-5h. Fortfarande fanns ingen mindre ismössa till mig. Som jag skrev måste den egentligen sitta riktigt tight för att ha effekt medan den minsta på mig sitter flera cm för stort. Det är så jobbigt att varje dag gå runt och undra och ta på håret, är det nu det kommer börja ramla av för tredje gången? Statusen på mig är densamma, orkar fortfarande inte göra nåt annat än vara hemma. Har dock varit på akupunktur två gånger och senast var igår då pappa och jag stötte ihop med tomas dileva. Han såg mer normal ut i verkligheten men shit vad han råstirrade ut mig. Seriöst, blev riktigt rädd... Sen fortsätter jag vara arg på CDON, beställningen som skulle varit framme 2a eller 3e juli har fortfarande inte kommit fram. Nu fick dom ett fint klagokundservicemail också. Hoppas att det fixar sig, vill inte att betalningen ska bli fel eller så bara för att jag inte fått räkningen, vore lagom kul med allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0