Juli 6, 2011

Tack vare sköterskorna på Q84 och Min Stora Dag har jag fått en stor dag. Självklart var det på den tiden då jag fortfarande stog skriven på Q84 (vad jag och alla andra trodde iaf.) Nu börjar det bestämmas vad jag ska göra på dagen och så men jag är för sjuk för att åka själv med en kompis. Det suger så hårt, har gjort så mycket värre saker själv när jag varit så mycket sjukare. Men nu ska jag sluta tänka på att andra ser mig som jättesjuk, som hemsjukvården sa till mamma efter dom träffat mig; "efter att ha läst hennes journal väntade vi oss att hon bara skulle ligga i sängen." Men nej, nedbäddad där ligger jag så lite som möjligt. Och som svar på en fråga är en ismössa en mössa med iskall vätska i som gör att det är större chans att håret stannar kvar efter vissa cytostatikabehandlingar. I övrigt är det här en allmänt jobbig dag med massa små besvikelser hela tiden. Konstigt det där, idag som borde vara en ganska bra och normal dag känns jobbig medan i måndags, som borde känts väldigt jobbig i början kändes ganska bra i bilen på väldigt bra på vägen till sjukhuset. Innan det blev lite värre där dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0