Juni 15, 2011

Kvar på sjukhuset, oopererad och dagarna går. Strålningen av benet är klart. Nu är det "bara" lungoperation för att laga hålet. Vilket måste hända väldigt snart eftersom jag måste börja med behandling för metastaserna också. Förutom allt det där har jag börjat få som krampattacker. I söndags va en så svår att jag i flera timmar mådde så dåligt att jag trodde jag skulle dö. Har mått väldigt dåligt tidigare men aldrig så jag själv trott att det va så illa. Har gjort oilka kontroller på hjärnan och inget var fel enligt dom. I natt fick jag en till, då trodde inte ens skjöterskan på mig och var riktigt kaos. Attackerna är riktigt svåra och jag ser ingenting på flera timmar och krampar i hela kroppen i flera minuter, sen tar det flera timmar innan jag börjar känna mig som mig själv i kroppen också. Det går inte att förklara hur det känns men har ingen kontroll på kroppen alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0