Mars 24, 2011

Natten har inte varit rolig. Har sovit totalt två timmar. Fem min här och två min där. Halvsov liksom bara dessutom. Vaknade av att jag hade så ont och trodde att stygnen skulle gå upp. Sen hade jag glömt hur dåligt jag mår av morfin. Det är så grymt svårt att somna när man är riktigt otålig från medicinerna, fortfarande har ont och hur man än ligger blir det inte bättre. När jag skulle gå upp på toa i morse trodde jag att jag skulle svimma. Sån chock jag fick av smärta då. Det gjorde ont innan också men KABAM när jag ställde mig vid sängen så slog det till. Fick ligga kvar en timme till och vänta på att medicinerna skulle börja hjälpa. Så nu kliar jag sönder mig själv igen. Det har jag roat mig med i natt också. Idag ska klara komma hit och så ska vi försöka plugga lite. Dom andra i skolan har temadag idag, vissa gick tex på 4D-bio. Som tydligen bara tog en halvtimme så dom va lagom glada. Klara och jag ska ha vår egen temadag! Med massa svull, våran specialitet med vinägerchips och flädersorbet, och plugg! Sen vill jag bara säga att det inte är det lättaste att gå på kryckor när man har ont och är lite halvhög. Fan vad jag hatar att inte va fullt med. Ser nu att jag har röda sträck över hela kroppen. Måste sluta klia.
såhär söta va vi under finalen av melodifestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0