Mars 28, 2011

Nu börjar jag känna mig lite småttnervös. Den där nervösa känslan har börjat tränga in genom muren av morfin som i övrigt gjort att jag inte bryr mig nånting om nånting alls. Historia prov imorn och sen kk-teorin som ska kirras vid tre. Sen lägger vi på ett fysikprov på torsdag också. Som jag inte kan nånting till. Har inte kunnat plugga heller. Får se hur jag ska kunna lösa det. Sen närmar sig ett utbyte med italien. På lördag ska klassen åka dit och alla bor hos varsin ittare. Sen kommer dom till oss i september och bor här. Lördag är läskigt nära och jag är inte redo. Går ffs fortfarande på morfin och kryckor.
Nu är det imperialismen som gäller och sen ska man väl kolla igenom kk-boken nån gång också... until next time, KÖR HÅRT!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tack :) fast på bilden jag la upp på bloggen nu med den mörka peruken, så ser den inte ut i verkligheten , haha, den ser mycket verkligare ut på bilden ;)

Fick du ingen ny eller ville du inte ha en? :)



Åh, vad kul att åka till italien! hoppas du mår bättre tills dess :)

2011-03-28 @ 19:06:35
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Postat av: sussi

Thatta girl,work hard play hard!!!!!

2011-03-29 @ 00:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0