skylta med vår kärlek, vårt rika inre liv

Tack för alla fina kommentarer jag fick igår! Det värmde <3 Svar kan ta upp till två veckor. Men att man ser något på röntgen och innan operationen så påpekade kirurgen att det mycket väl kan vara tumören som är tillbaka, även fast det gått fyra år. Om det är det skulle det dock vara väldigt konstigt. 100% va dött, man såg inte en ända levande cancercell i skelettdelen som byttes ut under förra operationen. Plus att dom tog med god mariginal.
Nu får jag snart panik och önskar att jag kunde ta mig fram utan kryckor så jag kunde städa. Det är det enda jag känner för nu. Och att det onda ska försvinna. Och att "effekten" jag har av morfinet i huvudet ska puts väck! Och att jag kan skriva provet imorn. Och att det ska gå bra. 
Nej, ser inte ut såhär nu...
(klara, kom nununu! vill ha snigelslem/sorben!)

Kommentarer
Postat av: Martina Björnson

Det kan inte vara tumören. Vi har Woodooat bort den...:/ via heliga cermonier och dockor formade som ditt ben. Går inte. Så du kan vara lugn ;)



Skönt att höra att allt annat har flytit på iaf. Hoppas att du snart är på benen och du kan göra ditt prov snart. Stor kram från segmyran

2011-03-24 @ 14:37:58
Postat av: Linnéa

usch, håller verkligen tummarna att det inte är tumören!

2011-03-24 @ 15:24:12
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Postat av: sussi

Vad vacker du ar!

2011-03-24 @ 18:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0