Maj 13, 2011

Hej älsklingar, vänner, bekanta och random peeps. Sedan sist har jag flyttat in på sjukan igen. I onsdags skulle jag hit för läkarbesök på morgonen och sedan strålning på eftermiddagen. Jag blev kvar pga att min lunga läckte luft och jag var preppad för operation av drenage på höger lunga under hela onsdagen. Till sist blev operationen av sent på kvällen. Nu har jag mått jättedåligt sedan dess och haft riktigt ont. Dom flesta kan inte ens föreställa sig hur ont jag haft dom senaste dygnen. Har inte ens kunnat tänka på att sitta vid datorn och borde inte göra det nu heller. Så därför ska jag nu logga ut igen. Ville bara säga att jag fortfarande lever. Önskar att jag kunde säga att jag också mådde bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0