Maj 3, 2011

Inte mycket nytt har hänt. Jag har ont som vanligt och livet i övrigt rullar på. Idag hade jag dock bestämt mig för operation av benet. Så fick jag inte det sen ändå. Det är fortfarande oklart vad som kommer hända med benet. Vad som kommer hända med mig i övrigt också. Men en sak i taget. Tydligen vill inte läkarna operera eftersom det ändå är kört, (så det har tolkats). Imorgon är det ett nytt strålmöte. Får se vad som händer då. Mail jag har fått kommer at t svaras på. Orkar bara inte just nu. Är fullt upptagen med att göra patetiska saker. Som átt blogga, uppdatera fb varannan sekund, snacka med min "fästman" på msn och skriva utdrag ur låttexter till älskade klara. Det sista är dock inte alls  patetiskt utan bland det bästa man kan göra en i övrigt tråkig tisdagskväll! Återkommer med info om morgondagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0